خریدار سیم و کابل
نوشته شده توسط : sara amiri

زباله هایی مانند کابل ها و باتری های استفاده نشده را می توان در اکثر خانه ها یا محل کار مشاهده کرد. اگر شما هم از این نوع ضایعات دارید بدانید که می توانید با فروش مجدد این نوع ضایعات درآمد کسب کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین خریدار ضایعات سیم و کابل در سراسر کشور بپردازیم. پس اگر قصد فروش این نوع ضایعات خود را دارید و یا تنها قصد دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، به شما پیشنهاد می شود به مقاله زیر در سایت بازار ضایعات توجه کنید.


ضایعات کابل مسی
قبل از بررسی ضایعات کابل مسی، لازم است بدانیم کابل مسی چیست و چه تفاوتی با سیم مسی دارد. در واقع سیم و کابل مسی فلزی هستند. مس فلزی به دلیل رسانایی بالا در ساخت سیم هایی که جریان الکتریکی را هدایت می کنند، استفاده می شود. کابل ها در واقع دسته ای از سیم ها هستند که دور آن ها پیچیده شده است. از مزایای کابل های مسی می توان به رسانایی الکتریکی و حرارتی بالا، مقاومت در برابر خوردگی، بازیافت، غیر مغناطیسی بودن، انعطاف پذیری، قیمت مناسب و ... اشاره کرد.

ضایعات یا ضایعات به موادی اطلاق می شود که از نظر ظاهری مفید نیستند و نمی توان آنها را به همان روش استفاده کرد، اما می توان آنها را بازیافت و مجددا استفاده کرد. یکی از انواع زباله ها ضایعات کابل است. کابل های ضایعاتی به کابل هایی گفته می شود که به دلایلی مانند اتصالات، بریدگی، از بین رفتن پوشش در قسمت های خاص و غیره قابل استفاده نیستند. در این صورت می توان آنها را بازیافت و دوباره استفاده کرد.

بازیافت کابل های زباله دارای مزایای بسیاری از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف مواد اولیه، کاهش آلودگی محیط زیست و ... می باشد. لطفاً توجه داشته باشید که بازیافت در کابل ها به دو بخش تقسیم می شود: بازیافت مس آنها و بازیافت پوشش آنها که در آن بازیافت ضایعات مس مقرون به صرفه تر است و ارزش بیشتری دارد.

خریدار ضایعات کابل مسی


همانطور که گفته شد، بازیافت کابل های زباله دارای مزایای روانی است. در فرآیند بازیافت کابل های مسی ضایعاتی، معمولا کابل ها ابتدا خرد شده و سپس با استفاده از روش هایی مانند استفاده از تفاوت چگالی مس و پوشش آن، این دو ماده را جدا می کنند. پس از جداسازی، سیم های مسی خرد شده از طریق روش هایی مانند تسمه در کوره و قالب گیری مجدد بازیافت می شوند. البته در برخی از مراکز بازیافت نیز شاهد بازیافت روکش کابل هستیم. اما به طور کلی در مراکز بازیافت مواد اقتصادی تری بازیافت می شوند. برای بازیافت این ضایعات می توانید آن را به خریداران ضایعاتی مجدد بفروشید.

خریدار ضایعات کابل مسی

در گذشته خرید ضایعات فقط مربوط به وانت هایی بود که در محله ها تردد می کردند و آهن و ضایعات می خریدند. این روش فروش ضایعات دارای معایبی از جمله نخریدن ضایعات جزئی، عدم خرید حجم زیاد زباله، در دسترس نبودن و ... بود. اما امروزه تنها با یک تماس می توانید ضایعات خود را در هر حجمی بفروشید. فروش ضایعات کابل نیز از این مشکل مستثنی نیست. این بدان معنی است که شما می توانید تمام ضایعات مس خود را به خریداران ضایعات مس بفروشید و بابت آن پول دریافت کنید. خریداران ضایعات کابل این ضایعات را به مراکز بازیافت تحویل می دهند و بدین ترتیب فرآیند بازیافت آغاز می شود.برای اطلاع از روند خریدو فروش ضایعات در ب و پنجره آلومینیوم به لینک زیر مراجعه کنید.

https://depocoo.com/buyer-of-aluminum-doors-and-windows/

خریدار ضایعات کابل مخابرات

کابل های مخابراتی از کابل های ارتباطی محسوب می شوند و وظیفه آنها انتقال اطلاعات و داده ها می باشد. این کابل های مخابراتی را می توان به دو دسته کابل های مسی و کابل های نوری تقسیم کرد. هسته کابل های مخابراتی مسی از مس ساخته شده و به دو نوع هوایی و زمینی تقسیم می شود. کابل های هوایی مخابراتی مسی بیشتر در معرض عواملی مانند برف و باران، نور خورشید و ... هستند به همین دلیل روی آن ها روکشی گذاشته شده تا مقاومت آن ها در برابر این عوامل محیطی افزایش یابد. البته وجود این روکش می تواند از انعطاف کابل بکاهد. این نوع کابل ها فقط در رنگ مشکی تولید می شوند. کابل های مسی زمین نیز انعطاف پذیری بیشتری دارند و می توان از آنها برای محیط های داخلی استفاده کرد. دسته دیگری از کابل های مخابراتی فیبر نوری هستند.

خریدار ضایعات کابل مخابرات

فیبر نوری به طور کلی مقاومت بالایی در برابر آتش دارد و در برابر رطوبت مقاوم است. از این نوع کابل های مخابراتی در محیط های مختلف از جمله کانال ها استفاده می شود. امروزه شاهد تولید فیبرهای نوری با مقاومت بالا در عین داشتن وزن بسیار کم هستیم. ضایعات کابل های مخابراتی به کابل های مخابراتی اطلاق می شود که در حالت اولیه قابل استفاده نیستند، اما قابل بازیافت هستند. اگر شما نیز با این نوع کابل ها و ضایعات آنها سر و کار دارید، می توانید آن ها را به خریداران کابل های ضایعاتی بفروشید و علاوه بر تاثیرگذاری در بهبود صنعت و اقتصاد کشور و همچنین جلوگیری از آلودگی محیط زیست. بهره برداری بهینه از این زباله ها و کسب درآمد از آن.

خریدار کابل باتری دست دوم
کابل باتری قطعه ای است که در مواقعی که باتری خودرو آسیب دیده یا خالی شود به عنوان یدکی استفاده می شود. با کمک بند کابل باتری و باتری یدکی می توانید برق مورد نیاز برای راه اندازی و روشن شدن خودرو را تامین کنید. در واقع این کابل ها از دو قسمت هسته سیم و گیره تشکیل شده است که هر دو باید مسی باشند. زیرا رسانایی مس از سایر فلزات بیشتر است. کابل های باتری معمولا قرمز و مشکی هستند که یکی از آنها بین ترمینال مثبت و دیگری بین ترمینال منفی وصل می شود. اگر کابل باتری شما به هر دلیلی غیر قابل استفاده است، به جای دور انداختن آن، می توانید آن را به خریداران کابل باتری بفروشید و هزینه آن را دریافت کنید. خریداران ضایعات کابل این ضایعات را خریداری کرده و به مرکز بازیافت می آورند.

خریدار ضایعات کابل برق
منظور از کابل برق مجموعه ای از سیم هاست که در کنار هم قرار گرفته یا به هم تابیده شده و با پوشش عایق پوشانده می شوند. از این کابل ها برای انتقال برق استفاده می شود. استفاده از کابل های برق در تاسیسات بسیار مهم است. کابل های برق به طور کلی از دو قسمت هادی و عایق تشکیل شده اند. قسمت رسانا که قسمت اصلی آن نیز محسوب می شود وظیفه هدایت جریان الکتریکی را بر عهده دارد.

خریدار ضایعات کابل برق

این قطعه معمولاً از مس و آلومینیوم ساخته شده و به صورت اسپری، جامد، سیمی و ... در بازار موجود است. قسمت عایق کابل های برق نیز بسته به نوع کابل از مواد مختلفی ساخته می شود. اما به طور کلی باید از ماده ای ساخته شود که قابلیت رسانایی الکتریسیته را نداشته باشد. معمولاً مواد متداول برای قسمت عایق کابل های برق، مواد PVC است. اگر کابل های برق شما نیز تبدیل به ضایعات شده است، می توانید آن ها را به راحتی و بدون محدودیت به خریداران کابل های ضایعاتی بفروشید.

بهترین خریدار ضایعات کابل
همانطور که گفته شد، می توانید ضایعات خود، به خصوص کابل قراضه خود را به خریداران کابل قراضه بفروشید. البته بزرگترین مشکل در فروش، یافتن بهترین خریدار است.

یافتن بهترین خریدار نیز به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آنها خرید با بالاترین قیمت نسبت به سایر خریداران است. یکی از خریداران ضایعاتی که انواع ضایعات شما اعم از کابل های ضایعاتی شما اعم از کابل برق، کابل مخابرات، کابل باتری و ... را با بالاترین قیمت خریداری می کند با دپوکو تماس می گیرد. تنها با یک تماس با ضایعات بازار می توانید انواع ضایعات خود از جمله ضایعات کابل را بفروشید.

با تماس با دپوکو، خریداران در هر کجای کشور که باشید در اسرع وقت به سراغ شما می آیند و ضایعات شما از جمله ضایعات کابل را با بالاترین قیمت خریداری می کنند. تسویه حساب خریداران ریزش بازار نیز در محل و به صورت پرداخت نقدی انجام می شود. اگر قصد فروش کابل های ضایعاتی خود را دارید و یا در مورد این نوع ضایعات و قیمت آن سوالی دارید می توانید اینجا کلیک کنید.

 

آخرین کلمه

با تشکر از شما دوستان عزیزی که تا پایان مقاله به عنوان بهترین خریدار ضایعات کابل همراه ما بودید. کابل ها در واقع دسته ای از سیم ها هستند که دور آن ها پیچیده شده است. کابل ها دارای انواع کابل های مخابراتی، کابل برق، کابل باتری، کابل مسی و ... می باشند. ضایعات کابل به کابل هایی اطلاق می شود که به دلایلی مانند اتصالات، بریدگی، از بین رفتن پوشش در قسمت های خاص و غیره قابل استفاده نیستند. در این صورت می توان آنها را بازیافت و دوباره استفاده کرد. بازیافت کابل های زباله دارای مزایای بسیاری از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف مواد اولیه، کاهش آلودگی محیط زیست و ... می باشد. می توانید انواع کابل های قراضه را به دپوکو خریدار ضایعاتی بفروشید و از فروش آنها درآمد کسب کنید.





:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: